Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2013 12:46 - Как и кога да продаваме на дребно – от Илейн Наджънт
Автор: anhira Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1596 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В повечето планове за компенсация най-високите печалби правят тези хора, които движат продукти. Има разлика между записване на хора, които се ангажират с минимални покупки и движене на продукт. Движене на продукт означава продаване на повече от минимума, необходим за да се класирате за комисион. Вашата мрежова компания е в бизнеса да прави какво? Да движи продукти! Чудно ли е тогава, че хората, които движат продукт, правят най-много пари като процент от продавания продукт? Това подсказва как може да увеличите приходите си в този бизнес .

Изграждането на остатъчен и пасивен доход е прекрасна полза на мрежовия маркетинг. Но повечето хора напускат бизнеса преди дори да започнат да правят 300$ на месец в остатъчен доход. Но ако им покажете начин да правят повече от 300$ на месец от търговията на дребно, те ще останат в бизнеса достатъчно дълго, за да изградят мрежа и да дочакат остатъчната част от доходите!

Проблемът с повечето планове за компенсиране от гледна точка на новите дистрибутори е, че те в крайна сметка печелят като остатъчен доход само някакви си мижави 50 цента или долар на всеки продукт, продаван в тяхната мрежа. Това е чудесно, ако имате 1000 или повече хора във вашата организация – но това, което се случва, докато се скъсвате от работа в ранните етапи е, че инвестирате много в бизнеса, а получавате огромен чек от 16$ за цялото си време, пари и усилия! Ето защо много нови дистрибутори се отказват, а някои хора дори изобщо не се включват. Те не виждат "голямата картина".

Кога трябва да се продава ? Като участник в семинарите на Ранди Гейдж си спомням как той препоръчва първо да представим бизнеса и ако проспектът не се интересува от правене на бизнес да му предложим да стане наш клиент. Съгласна съм напълно с Ранди и даже отивам една стъпка по-нататък: Ако те просто искат да бъдат клиенти, направете ги ваши клиенти на дребно, а не ги записвайте като дистрибутори. Ако самите вие продавате на дребно на клиентите си, печалбата ви от продадените продукти е значително по-голяма, отколкото ако МЛМ компанията върши цялата работа. Разбира се, работата ви също ще се увеличи, но нови дистрибутори трябва да разберат, че ако те печелят само 50 цента или един долар при всяка покупка на клиент от мрежата им, това е, защото не правят нищо, за да обслужат клиента. Компанията върши цялата работа. Ако дистрибуторите искат да правят повече пари, те следва да предоставят повече услуги. Толкова е просто. Те би трябвало да продават продукти на хора, които не искат да бъдат дистрибутори.

Трябва ли да правите специални усилия, за да продавате на дребно продукти като допълнение към търсенето на нови дистрибутори ? Или трябва просто да набирате клиенти на дребно измежду хората, на които сте показали бизнес плана, но които не искат да бъдат дистрибутори ? Убедена съм, че правилното е да набирате клиенти на дребно само от хората, които са видели бизнеса, но не искат да бъдат дистрибутори. Достигнах до това заключение от личен опит.

Ние сега сме фокусирани само върху набиране на дистрибутори, а клиенти на дребно получаваме от тези кандидати, които не искат да започнат бизнеса. Но преди известно време реших да направя експеримент с маркетинг по телефона на определен продукт, насочен към конкретен здравен проблем.

Купих списък с имена, адреси и телефони номера на хора, които имат този проблем. (Трябва да отбележа, че аз съм треньор по продажби, национално известен експерт по телемаркетинг и съавтор на книга за продажби, публикувана от Royal Publishing . Така че, ако телемаркетингът за клиенти на дребно изобщо работи, аз би трябвало да съм в състояние да го направя.) Набрах по телефона 913 от тези потенциални клиенти, вдигнаха ми 319, направих презентация на 82 и генерирах 60 потенциални клиенти. Това представлява 6,57% от 913 набирания, 18,81% от 319 отговорили и 73,17% от направените презентации. Всичко това е чудесно на хартия, но проблемът е, че от тези 60 потенциални клиенти в действителност почти никой не си купи продукт!

Това ни връща към думите на Том "Big Al" Шрайтер, че хората купуват от нас само ако ни познават, ако ни харесват и ако ни имат доверие. Не познавах някого от тези хора и те не ме познаваха. Не бе създадена истинска връзка между нас. Ето защо реших да се върна към набиране на клиенти на дребно само от тези, на които сме показали бизнеса, но не са се включили. Ето защо съм съгласна с Ранди Гейдж, че трябва първо да представим бизнеса. Когато търсим бизнес партньори , трябва да положим специални грижи да изградим отношения и да създадем рапорт с кандидатите. Това ще ни даде постоянен поток от клиенти на дребно от тези хора, които не искат да бъдат дистрибутори, но пък вече ни познават, харесват ни и ни имат доверие.

Естествено компенсационните планове са различни, но нека за илюстрация дадем един пример : Да вземем компенсационен план, който ви плаща 5% от оборота на вашите дистрибутори на първо ниво и 25% търговска отстъпка от цените на дребно. Продукт, чиято дистрибуторска цена е 30$, ще ви даде комисионна от $ 1.50, ако вашият клиент го купи като дистрибутор в мрежата ви. Но цената на дребно за клиенти е 40 $ и ако го продадете на клиент, вашата печалба в този случай ще бъде $ 10, което е почти седем пъти (700 %) по-висока от вашата комисионна! Освен това изграждате отношения с клиентите си, които могат да ви препоръчат на свои познати и така да спонсорирате потенциален топ дистрибутор във вашата организация!

Ако имат клиенти на дребно, вашите нови дистрибутори могат да правят най-малко $ 300 на месец от продажбите на дребно. Това ще гарантира , че те няма да се откажат, преди да са изградили мрежа, необходима за генериране на значителен остатъчен доход. Когато не продавате на тези, които просто искат да бъдат клиенти, вие само губите пари. Освен това вашите клиенти на дребно могат да ви доведат до други хора, които да се окажат бъдещите лидери в мрежата ви. Въпросът не е, кого вие познавате, а кого те познават. Чрез установяване на отношения с тях чрез продажби на дребно вие може да си осигурите безкрайни препоръки, както и печалби на дребно. Това няма да се случи, ако връзката им е само с отдела за поръчки на вашата МЛМ компания.

При изграждането на нашия собствен бизнес се вслушваме в думите на Ранди Гейдж и Том Шрайтер . Първо представете бизнеса като се погрижите да изградите връзка с потенциалните си клиенти, за да има "познаване, харесване и доверие". Тренирайте вашата организация да продава на дребно на тези хора, които не искат да бъдат дистрибутори. За повечето хора в ранните етапи на изграждането на бизнеса печалбата на дребно надвишава остатъчния доход. Но тя трябва да бъде достатъчно привлекателна, така че новаците да не се откажат, преди да вкусят остатъчния доход, с който МЛМ се гордее.

И накрая, не забравяйте полезната дума "Следващият". Когато някой отхвърли бизнеса и продуктите, просто се отпуснете и си кажете "Следващият". Когато някой във вашата организация не е мотивиран да работи, отново кажете "Следващият". Печалбите са максимални, когато времето ви е подходящо разпределено. МЛМ определено е и игра на числа. Колкото по-малко време прекарвате с неперспективни хора, с толкова повече време разполагате, за да намерите тези, които стават. Колкото по-малко време прекарвате с немотивирани дистрибутори , толкова повече време ви остава за мотивираните. Това също ви оставя време да обслужвате клиентите си на дребно – хората, които наистина обичат вашите продукти, но просто не искат да бъдат дистрибутори.

Кой знае? Този клиент на дребно, с когото изграждате отношения сега, може да ви доведе до негов роднина или познат, който да се окаже следващата звезда в организацията ви! Струва си да инвестирате време, за да изградите смислени взаимоотношения чрез търговия на дребно.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anhira
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 67045
Постинги: 28
Коментари: 3
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031