Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2013 08:38 - Историите – най-лесният начин да привлечете внимание
Автор: anhira Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1692 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Разговаряли ли сте някога с потенциален партньор, когато той е изглеждал отегчен, или дори по – лошо, даже не ви е слушал? Доста е вбесяващо, нали?

Ако искате да привлечете вниманието му, трябва да му разкажете история. Повечето истории незабавно привличат вниманието на слушателя. Вероятно причината за това е в гена на сапунената опера у нас. А може би просто човешките същества имат силен интерес към това, което се случва на другите или казано по друг начин – към клюката.

Не знам защо, но разказването на случка/история ще спре броденето на вниманието на потенциалния ви партньор. Винаги проработва. Ето и няколко примерни истории, които да ви дадат идея как да привлечете вниманието му.

Пример # 1
Секретарката ми винаги е мразила и работата си, и мен. Един ден обаче съвсем изненадващо дойде на работа с нова кола. Не знаех, че заплатата й е толкова голяма.
Два месеца по-късно взе полагащата й се отпуска от две седмици и остана на почивка още две седмици, като излезе в неплатен отпуск. Започнах да се чудя как може да си го позволи.
Един прекрасен ден обаче нещата съвсем се влошиха. Поиска от мен да работи само два дни в седмицата и каза, че ще напусне ако не се съглася с това условие. “Какво става тук, за бога?”, помислих си аз и разнищих случая. Представяте ли си какво се оказа - ....

Пример # 2
Проверявали ли сте някога какво печелите от социалните си осигуровки? Е, аз го направих. И се шокирах. Месечната ми пенсия ще покрие едва половината от ипотеката ми. Предполагам, че ще ми се наложи да живея в едната половина на къщата си и да отдавам другата под наем на непознати. А с какво ще си купувам храна? Не знаех, че работя 50 седмици годишно, за да се класирам в почетната стълбичка на глада, затова реших да попитам съседа отляво как се справя с месечната си пенсия. Той отговори, че нямя никакъв проблем, защото има тайна. Обясни ми, че ...

Пример # 3
Беше толкова конфузно. Не познах дори собствената си майка. Ще се превърна в посмешището на семейните сбирки.
Ето какво стана: Вървях след тази жена и въобще не разбрах, че това е майка ми. Беше наполовина по – слаба от нея. И тогава наистина се изложих ...

Пример # 4
Когато работех за мизерна заплата, всеки ден оставях децата си на склад в забавачката докато съм на смяна. И една сутрин, киснейки в задръстването, си казах – това е лудост. Същата вечер се обадих на приятелката си Мери. Тя получаваше пари всеки месец с чек по пощата и исках да разбера как го прави. Тя ми каза, че ....

След като вече сте привлекли вниманието на потенциалния си партньор с някоя такава въвеждаща история, ще бъдете по – спокоен, а и той със сигурност ще чуе това, което искате да му кажете.

Представяте ли си какъв ще бъде животът ви, ако вие и екипът ви се научите просто да разказвате истории?



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anhira
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 67044
Постинги: 28
Коментари: 3
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031